1 Maj

 
Haha idag är det första maj och jag är typ över exalterad! Det är jue typ bara 4 veckor kvar i skolan!!!!!! Åhhhh längtar såå mycket tills det är sommarlov!!! Har redan skaffat skolavslutningsklänning (ni får se klänningen den 12 juni!) från Ida Sjöstett! väldigt nöjd med den och sedan 4 dagar efter skolavslutningen så är det min födelsedag! Är såå peppad, hoppas att jag får en massa fina presenter hihi! 
Aja tillbaka till idag! Jag har iallafall var i stan med syrran och letat efter bal skor (vi hittade ett par dödligt snygga! Haha jag vill ha dom till min bal om 2 år!), jag har också tittat på precenter till henne för att det är hennes födelsedag på söndag! I stan så åt vi en liten lunch på Bagel street cafe och träffade sedan upp en av Claris kompisar. Vi åt också yogurt glass i gallerian (det har typ öppnat något nytt ställe där man får göra allt själv! Sååå gott!). Nu är jag hemma igen och ska läsa lite i min bok (eller vi måste läsa den). Hoppas ni också har haft en underbar valborg och 1 maj! 
Puuuss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback