LB:1

Idag var jag med i en klubbtävling (clear round). Det var dressyr och jag red pogramet LB:1. Hade en häst som heter Festro som är fux. Är väldigt nöjd med min presentiaon för att vara min första tävling och tycker att ritten blev bra! Festro var super duktig! Clara kom och tog lite bilder. Hade tänkt att fota alla ekipages men glömde kameran och Clara kom inte försen jag precis skulle rida så kunde inte fota! Men hon tog också bilder på tre andra ekipages iallafall! 
Puuussss!
Om du/ni lånar bilder MÅSTE du länka!
Framridning
Wilma och Nugget
Ida och Little May
Vanessa och Sonny
Jag och Festro

 
 


Sv: Åh så kul att höra! <3

2013-03-10 · 18:51:40

Världens finaste tjej + världens finaste storhäst! Kan de bli bättre? ❤

Svar: Hahahah! Tack<333
Majkotts

2013-03-10 · 21:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback