Ridlägret

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den här veckan har jag somsagt vart på ett ridläger! Som ni ser på bilderna ovan red jag en supersöt skäck! Han har vart helt fantastisk och efter den här veckan har jag blivit helt förälskad! Vi har bara haft ett dressyr pass men efter all hoppning med den lilla ponnyn är jag bara förälskad! Han är värkligen en helt fantasktisk ponny, och jag hoppas jag får rida honnom snart igen! Vi har både hoppat terräng, lekt ute, haft dressyr, markarbete och såklart hoppning! Det har vart en super kul vecka med super härliga personer!
Puuuusss!


Kan du snäääälla lägga upp eller maila bilden/bilderna på mig och Annabell i hennes spilta? [email protected] <33

Svar: Ja absoulut! Skickar de till dig!
Majkotts

2013-06-23 · 23:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback