Sunday:(

Har alltid hatat Söndagar har typ alltid en liten ångest över att det är måndag imorgon!
Idag ska jag iallafall ta och köra ett träningspass på SATS kl 1. Efter det ska jag bara ta det lungt och titta på Sex And The City. På kvällen så blir det nog lite läxläsning och typ titta på någon film! Clara (min syster) kommer hem från sin skidresa idag så nästa helg blir det bilder på min nya kofta och lite andra saker. Då kommer nog också min nya kamera vara tillbaka! Men ha en trevlig söndag och en bra början på den nya veckan!
Puss!
                   
           
                           
 
 
                        
                           
 
 

                 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback