Ridning

I tisdags fotade jag min systers och några kompisars ridning. Hade bara gamla kameran så bilderna är inte så bra! Har gjort de flästa bilderna svart vita för att göra färgen bättre. Lägger inte upp så många bilder nu men kommentera om ni vill ha fler! Det kommer kanske ta ett tag men lovar att skicka dom så snabbt som möjligt. 
Förlåt för den dåliga kvaliten!
Om du lonar bilder måste du länka!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Så dålig kvalite var de inte, fast du är ju också grym på redigeringn! Om du har fler på mig får du gårna skicka ❤

2013-01-10 · 08:17:05

Har du flera på mig så får du gärna skicka dem! Super fina bilder! :D

2013-01-10 · 20:50:53

Har du några bilder på mig så får du gärna mejla/lägga upp dom! :)

2013-01-10 · 21:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback