Min helg!

Fredag: Jag började dagen med att gå i skolan som vanligt! Efter skolan så var jag med en kompis och åt lite onyttigheter mm... Sedan åkte jag till stallet för att rida. Det var hoppning. Fick en häst som heter Walentyna! Vi hade hoppning och det kändes super bra! I slutet hoppade vi utan händer. Det var en liten stuts serie. När jag kom hem efter ridningen åt jag Sushi som mamma hade köpt. Muuuuums! Sedan tittade jag på film och myste med min Ben & jerry:)
 
Lördag: På morgonen spelade jag tennis som vanligt. Efter det åkte Clara och jag in till stan för att köpa lite saker Bla hämta ut kameran! och köpa en liten mokagrejs till den. Det är en liten sak som man använder när man ska fota själv kan man säga. Vi åt en god fika på Joe & the juice efter det. Sedan på kvällen så var vi på middag hos någon av Claras vänners familj. Det var super trevligt:)
 
Söndag: Min söndag började med en låååång sovmorgon. När jag sedan hade kommit upp ur sängen åt jag frukost för att sedan åka och träna ett konditions pass. Jobbigt med skönt! Efter det städade jag lite bla och gjorde super goda macarons med Claris! De blev super snygga! Nöjd Maja! Här kommer bilder!
Puuuuss!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback