Julkalappar!

Har fått en fråga om vad jag har fått för julklappar! Förlåt för att jag är så sen men har helt enkelt inte orkat! Har inte häller orkat fota sakerna jag har fått men ni från nöja er med bilder från andra hemsidor. Det här har jag fått....
  • En MacBook Pro:)
  • Ett Marc By Marc Jacobs datorfodral
  • En nyckelring från Marc By Marc Jacobs 
  • Ett stativ (till kameran jippi!)
  • Ett par slalomskidor + pjäxor från solomon (mina första! Men köpte dem i dalarna för att jag skulle få vara med och prova)
  • Två par underkläder från accessorize
  • Ett par underkläder från Björn Borg 
  • Smink från bla Chanel, Make Up Store
  • Ett flisställ från Peak Performance
  • Apple Tv (till min tv i mitt rum:D)
  • Ett mobilskal (till min 3gs) Men Justin på<3
  • Ett Familjespel
  • Saker från Body Shop (från kompis)
  • Örhängen (från kompis)
  • En stickad tröja från BikBok by marianna
  • En ängla borste 
  • En bakbok som bara handlar om Choklad den heter också Choklad 
  • Massor med Choklad
  • Sen så kan man säga att lite av sakerna jag köpte i höstas i New York och I Florida var lite som julklappar
        
 
 
                 
             
                   
 
 
 
Jag fick den vita tröjan (stickad) till vänster.
Har inte bilder på allt! Men är väldigt nöjd med mina julklappar! 
Puss!
 
 


If you’re upset about your weight and want to lose a little more, get this…

An overweight mother with pre-diabetes has just SHOCKED the medical
community by losing an unheard of 22lbs pounds in just 13 days…

....Without starving herself, she lost a total of 37lbs in the first month!
-> CLICK HERE to see her Transformation Pics!

...Even without exercising, she went on to burn off 84lbs (almost a pound a day)
and eliminated any sign of diabetes or any other life-ending diseases.

And the amazing thing is…

All she did was this D.I.Y. “carb-pairing” trick that reconditions your 3 female
weight-loss hormones to drastically accelerate fat-burning while still eating the
foods you love.

Check it out for yourself…

“Carb-Pairing” Melts Away 37 Pounds in Just 20 Days (WOMEN ONLY)

Enjoy!

2019-08-27 · 08:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback