Hemma bara hemma

Idag är jag hemma igen för att friskna till lite snabbare. (Förresten Grattis Emelie! Älskar dig!). Imorgon är det skola och om jag mår bättre ska jag gå. Så troligen blir det iväg till skolan imorgon men det är ändå bara i en timme så det är inget vidare jobbigt bara att komma upp ur sängen! Hahahhah! Idag blir det bara att köra maraton av Pll! Skönt! Har typ inte tittat på Pll på 3 månader och sedan igår när jag bara tittade in ett avsnitt blev jag helt uppslukad så nu måste jag fortsätta! Hehehe! Skulle hälst vilja träffa kompisar men måste bli lite piggare först så sålänge ligger jag här i sängen och slappar! Ha en bra måndag!
Puss! 
Saaaknar!!
<3<3<3<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback