Totally Of

Några bilder från lovet.
Skolan har börjat igen och påsklovet är slut! Guuuuud känns såå sorligt! Men nu är det bara 9 veckor kvar till sommarlovet så det är bara att kämpa på så är det snart här! Skolavslutnings klänningen är redan KÖPT! Älskar den! Skulle ha fotat allt det jag har köpt under lovet men det blev lite problem med en sak till kameran så hann alldrig det! Men det possetiva är att jag kommer att fota allt nästa helg istället! Har köpt bla, tre nya skor, en blus och tre klännigar! Måste ses! 
Idag har jag iallafall inte gjort så mycket! En vanlig tråkig måndag i skolan. Efter det åkte jag hem och gjorde iordning mig till att gå till gymmet. Jag gick på ett pass som heter Sh'bam. Träffade faktist också min kompis där! Roligt, roligt. När jag kom hem sedan åt jag middag för att sedan göra lite läxor och titta på 90210! Myyys! Imorgon kommer äntligen nya avsnitt av The Carrie Diaries uuuuttt! Peppa! Hoppas ni också har haft en bra (OKEJJJ...) måndag!
Puuuuuusss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback