Måndag...

Det är måndag igen och den här måndagen har vart helt vanlig! Saknar förra måndagen då jag just nu stog och väntade på att Justen skulle framträde! Åhhhh saknar!! Men det är en ny vecka och jag måste tänka på andra saker! Idag har jag gått i skolan och efter det så cyklade jag hem för att byta om sedan gick jag ut och körde en liten jogging runda! Skönt men jobbigt! Efter det gjorde jag amerikanska pankakor med kvarg och hallon mmmm... Efter det har jag typ pluggat och gjort middagen! Nu sitter jag och tittar på tv, det var faktiskt otroligt länge sedan jag bara satt och titta på tv utan att tex ha på en serie sammtidigt! Haha mys!
Hoppas ni har haft en bra måndag! 
Puuussss!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback