JUSTIN BIEBER

Förlåt för min dåliga uppdatering den här veckan! Men det är jue så att jag har haft fullt upp med att JUSTIN BIEBER har var här i sverige! Tänkte berätta lite om dagarna!
Söndag: På söndagen så åkte jag och min kompis in till grand hotell för att vänta på justin! Vi stog där i minst 3 tim men sedan fick vi reda på att Justin inte skulle komma försen på måndagen så vi åkte hem igen. Senare på söndagen var jag på söndagsmiddag med kusinerna och allt.
 
Måndag: Sedan på måndagen så kom jue Justin till stockholm på morgonen. Jag skulle ha viljat vart ute vid flygplatsen men fick inte utan jag var tvungen att gå i skolan! Bläääää! Men det som var det hämskaste var att några "fans" hade skrikit massa med dumma saker om Selena och om att hon inte hade vart snäll mot justin och så vidare... Det var värkligen såååå dumt! Senare på kvällen var Sofia och jag taggade till 1000!!!!!!!!!!! Hade typ väntat på den här dagen i 2år! Och konserten var värkligen SUVERÄN!!!!! Helt fantasisk!! ÄLSKAR VÄRKLIGEN JUSTIN!!!!!! Det var super coolt, häftigt, otroligt bra osv... Han så jue fan ut som en docka så snygg var han!!! Efter kvällen var vi superglada! Speciellt jag för jag visste jue att jag skulle få vara med om det här en gång till! Det ända dåliga var att Justin värkade ganska lädsen (det var pga det som hände vid flygplatsen) och han sjön typ inte alla låtan:( Fast det var ändå HELT FANTASTISKT!
Tisdag: På tisdagen gick jag inte på konserten!:( Men tittade på en massa bilde och jag måste bara säga FY FAN VA SÖT JUSTIN VAR NÄR HAN DANSADE UT TILL SIN TOUR BUSS! HAN SÅG SÅÅÅÅ HIMLA SÖT OCH GLAD UT!!!
Onsdag:  Då på onsdagen var det dags för den andra konserten! Den här gången gick jag med min syster! Innan vi åkte till konserten så köpte vi en svenskflagga och pennor för att kunna hålla upp på konserten! Vi sker WE <3 U JUSTIN! och sedan en pil ner! 
Den här gången var jag nästan ännu mer peppad!!!!!!!! Konserten var värkligen 100gånger bättre en förra gången, och den var ändå så himla bra att jag typ dog!!! Den här gången skrattade han jätte mycket (älskar hans skratt! Det är helt fantastiskt! Det är såååååååååååååå sött!!!), sjöng 2 låtar mer, var allmänt mer glad och vi hade bättre platser!!!!!! Det som också var såååååå himla coolt var att när han snörrade runt på typ en platta som svävade (svårt att förklara men typ som en lyftkran) så när spotliten var på oss så såg man hur han tittade lite fundersamt (såg så mycket ut som han läste på flaggan) och sedan tittade han ner på mig och sedan Claris och log!!!!!! Han titta mig fan rakt in i ögat!!!!!!!!!!! Panik! Det var typ det bästa ögonblicket i mitt liv!! Hahahah! 
Efter konserten så sprang Clara och jag ner till andra sidan av globen (för innan konserten så hade vi sett Justin tour bussar stå där!) Vi såg justins dansare kliva in i en av bussarna (såå coolt)! Vi vet inte om justin var där inne men vi var iallafall mindre än 1m ifrån att nudda den!!!!!!!! (vi skulle kanse ha nuddat den om den inte åkte såå snabbt) Det var iallafall en helt fantastiskt kväll!!!!!!

Sista bilden så är vi sååååå ledsna för då var det över!!! 
Har fler bilder och en massa klipp! Vill ni se?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback