Ridningen!

Idag red jag Luna igen. Hon är ju bara såå fin. Idag gick det väldigt bra ungefär som förra veckan fast nog ite bättre. Hon gick väldigt fint efter en stund. Men hon var otroligt pigg så fick bara lugna ner henne lite så var hon jätte mysig. Idag hade vi markarbete, och när vi arbetade på små himder så blev hon väldigt piggmen gick att få tillbacka. Hon är väldigt ny för mig så jag är inte van vid att hästen är så uppmärksam på vikten så det är lite nytt. Tex när jag skulle styra upp mot en iten voltserie så blev det någa gånger att hon kom antagligen för mycket åt vänster ellre höger för att jag la vikten för mycket åt ett håll. Men är ändå väldigt nöjd med dagen. Var också och fotade lite på gruppen före så här kommer bilder!
Glöm EJ att länka on du lånar bilder!!!
Bilder fotade av pass 1:Jag
Pass 2:Maja min kompis
Jag och Luna

 

 

Clara och Betty (älskling/ängel)

 

 

Kristina och Comtessa
 

 

Vanessa och Nugget

 

 

Vilma och Eminem

Elvira och Luna

 

 

Emma och Brownie

 

Rebecka och Oliver

 

Emelie och Szanelka

 

Emma och Nugget

 

Isabell och El Paso

Fail bilder!

 

 

 
 


Kan du skicka fler bilder till mig? <3

2012-09-05 · 07:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback