Ridningen

Idag hade vi hoppning och jag fick Luna men bytte till lilla Sonny plutten. Det gick bra i början men var lite stel så hoppningen blev stel! Men senare så började jag slappna av och då började Sonny också slappna av! Bra slut på lektionen. Jag är nöjd med lektionen. Känner mig nöjd att jag hoppade allt och att det gick bra! 
Fotograf-Jag grupp 1, Maja (min kompis) grupp 2
Glöm Ej att Länka om du lånar bilder!!!
Jag och Sonny

 

 

Grupp 1:
Clara och Betty (Ängel, Älskling, Bebis, Korv)

 



 

Elvira och Luna

 

Kristina och Comtessa

 

Andrea och Anna bell

Moa och Little May

 
Alma och Lucky

 

Rebecca och Sonny

Emma och Brownie

 

Vanessa och Nugget
Vilma och Eminem

Grupp 2 (min grupp):
Emelie och Twiggy

 


Mika och Lucky

 

Emma och Eminem

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback