Ridningen!

Idag fick jag rida Eminem. Han är en otroligt fin ponny men väldigt enärvisk! Och jag själv är lite enärvisk så det blev lite piggt men aja. Lektionen började med att vi gjorde serpentiner och framdelsvändningar. Lektionen började toppen för min del! Han lyssnade var lugn och värkligen konsentrerad. Men sen när vi hållde på med olika uppgifter på stora mitt volten i trav kändes det hämskt! Han låg steget före och var för pigg! Han lyssnade inte och det kändes inte så bra! Men i gallopen blev han bättre! Efter arbetet på mittvolten så fick vi jobba frit i en stund och det var äntligen då de sista minutrarna han värkligen började slappna av! Jag jobbade bara i skritt och det kändes värkligen bra! Han följde mig, var mjuk och lugnare! Men en helhet av lektionen var han för hettsig och inge bra med mina hjälper! Tror att jag passar bättre med lite segare typer av hästar som min lilla älskling!
Bild på Anjelica och Eminem<3


*energisk* maja hahahah :'D <3

Svar: Hehe du vet att jag inte är så bra på att stava! Var liksom lite osäker! Hahahah!
Majkotts

2012-10-09 · 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback