Going of soon!

Snart åket jag äntligen till shopping och värme kan det bli bättre! + inga läxor såklart! Idag har vi iallafall hoppning på ridningen och jag hoppas att jag får min älskling idag för att hon är tillbaka från vilan! Annars tror jag att jag kommer att frå Brownie igen. Idag har vi annars haft en halvdag! Ganska skönt kan man väl säga! Efter hoppningen blir det plugg inför prov imorgon och lite andra läxor för att sedan mysa upp framför Svenska Hollywood Fruar! Bästa!
Puss!
Ps. Förlåt för sååå dålig skärpa på bilden men har inte så mycket till kamerorjust at the moment så det blev taget med ipaden istället. Det är iallafall vad jag har haft på mig idag
Klänning-H&M
Kofta-Hunkydory
Thigts-H&M
Hade också stövlar på mig- Hunters




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback