Fredag!

Härligt med fredag igen! Efter den här skoldagen behöver jag bara gå 2 1/2 dag i skolan och sedan åker jag till New York och Florida! Åhhhhh vad jag har längtat efter värme nu! Ska bli så kul! Åker dit med min familj och några vänner! Myys. Idag efter skolan blir det iallafall som vanligt att jag åker och rider och då kommer jag också få reda på vem jag ska hoppa på KM på söndag. Efter det ska jag på en supermysig middag och sova över. Ska försöka blogga mer idag! Men det kanske blir lite svårt så ni kan inte ha för mycket förväntningar!
Puss



Det är inte KM, det är bara en klubbtävling! :) :D

2012-10-19 · 12:00:16

Vinnaren av veckans blogg är ute nu! klicka in och titta om det blev du!

2012-10-20 · 18:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback