Bästa med livet

Nu ska jag ta en lång varm skön dusch för att sedan basta och fixa naglarna! Livet är bra asså! Kanske lägger upp bilder på recultatet men mina naglar brukar inte bli så snygga men vi får se! Hoppas på det bästa! Efter det blir det Dallas och Simson the movie! Det är det jag kallar en bra kväll!
Hittade de hära bilderna! Clara (min syster) tog de på sin kompis! Så härliga!
 


Hej!
Allt bra?
Kika gärna in på min blogg om du får tid över, tror du kommer gilla den :)

2012-10-03 · 22:09:00

Halloooj <3 Haha förlåt att jag tjatar men är bilderna på G? :))

Svar: Skickat bilderna nu! Har några till men hoppas du är nöjd med dem jag skickade! Ha det så bra!
Majkotts

2012-10-04 · 16:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback