New York

Ja jag tänkte berätta lite om mina dagar i New york som var fantastiska. Här kommer en kort sammanfattning och jag kommer ge er tre delar med en massa bilder! 
 
Dag 1: Vi kom till New York ganska tidigt eller kl 14:00 det tidigt för mig! Hahhahah! Vi åkte till vårat hotel Warvick som hade ett fantastikt läge! Mittimot MOMA och bara en gata ifrån den största shopping gatan och då blir lilla Majsen glad! Vi hann bara gå till Jucie Couture den dagen för att sedan äta en fantastisk middag på en asiatisk resturang.
 
Dag 2: Andra dagen var vi på någon buss rundtur i New york som var super mysig. Då besökte vi bland annat central park och en supermysig marknad, chelsea market. Efter rundturen gick vi och åt en fantastisk lunch på eataly. Vi hade såklart också lite tid för shopping. På kvällen åt jag på en super mysig resturang bara med familjen, med utsikt över hela New York.
 
Dag3: Och den tredje dagen så var det BARA tid för shopping! Majas älsklings aktivitet! Hahaaahh! På kvällen åt vi middag med våra vänner och hade det supermysigt!
 
Dag 4: Egentligen så skulle mamma, jag och clara dag 4 åka ut till frihets gudinnan, åka upp i empire state building och shoppa och pappa gå på amrerikansk fotboll! Men då var vi och våra vänner tvungna att "fly" ifrån New York för att inte dö av stormen Sandy! Nej vi skulle inte dö men det skulle inte vara så bra att vara kvar där när Sandy kom. Så vi bara åkte till någon stad och det blev Atlanta och sov över på ett flygplans hotel! Sååå jobbigt! Men vi dog ju iallafall inte! Dagen efter åkte vi vidare till florida. Skulle egentligen viljat vara länge i New York och fotat men vi var ju liksom tvugna att åka! Hade det iallafall det supermysigt i New York!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback