Helgen!

Det hära har jag gjort i helgen!
Lördag: På morgonen spelade jag tennis! Efter det gjorde jag och pappis några ärenden bla. handlade kanin saker, present till kvällen och jag köpte lite farsdag presenter med mammis! På kvällen var vi på middag hos några vänner! De är de som har den uuuuur söta hunden i min header! Han är bara min lilla ÄÄÄÄlskling! Längtar tills vi ska få ta hand om honnom! Plutten!
Söndag: Idag så har jag kört ett hårt pass med min pt. Efter det har jag bara bakat! Hahahha! Nej har också tagit det lugnt! Men vi har firat farsdag och Claris och jag har bakat en underbar goood morots kaka! Bilder kommer! Snart blir det pluggning för mig och efter det blir det städning nere hos kaninerna! Ikväll blir det såklart SOLSIDAN! Och efter det blir det EMA's! Sååååå peppad för det! Jusin är nominerad till massor av pris! Så är otroligt kuuul! 
Puss!
Skippilippen! 
Han gillade sin present! Hahahah!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback