Florida

Efter New York åkte vi då till Florida! Supermysigt ställe! Såhär hade vi det där!
Dag 1: Vi kom till Captiva Island vid lunch, kanske kl 14:00. Det var fantastiskt fint väder men väldigt blåsigt! Vi åt luch och sedan solade vi lite och badade! Det var ganska svalt första dagen på grund av blåsten men ändå helt fantastiskt skönt! På kvällen åt vi middag med vänner på hotellet! En lugn och skön dag!
 
Dag 2: Andra dagen så var våra kompisar i miami så vi tog det bara helt lugnt! Vi solade och badade lite. Åt lunch som vanligt och sedan gick jag och tränade. Lugn och skön dag igen! På kvällen åt vi middag på en otroligt härlig mexikansk resturang! Det var penger uppsatta runt i hela resturangen! Såå roligt!
 
Dag 3:Tredje dagen passade vi på att åka in till Napels och shoppa innan våra kusiner skulle komma! Vi åkte också till en outlet som var en av de största i floria köpte (fick) två saker där som jag bara älskar! Tycker så mycket om outlets! Efter det åkte vi hem till hotellet igen och bara tog det lungt för att sedan äta middag!
 
Dag 4: Nu har våra kusiner kommit och jag är med dem lite men mest bara försöker sola. Men vädret var uselt den dagen så det var liksom lite svårt! Annars hade vi det väldigt skönt! På kvällen åt vi igen på den mexikanska resturangen men den hära gången med våra vänner! Den hära gånget satte Siri (deras dotter) och jag upp varsin sedel! Hahhahah! Det var superkul har en film på det! Vill ni se den? 
 
Dag 5:Den sista dagen var vi bara med kusinerna! Jag solade en massa och hade det superkul! Vi var också vid stranden och badade och spelade vollyboll! Super mysigt! Det var den perfeckta dagen! hade det värkligen supermysigt! På kvällen åt vi middag med farmor och farfar + några av våra kusiner! Så mysig dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback