Topp fem parfymer

Nu hade jag tänk att göra ett inlägg om mina favoritparfymer. Jag har många hemma men här kommer mina fem absoluta favoriter.
1. Someday, by Justin Bieber (limited edition)
Den här parfymen luktar supergott och är min personliga favorit. Jag köpte den på alla hjärtans dag i USA och därför är det en limited edition men den finns i Sverige nu på bl.a. Kicks.
2. Pure Seduction, Victoria's secret
Köpte även den i USA men jag tror det går att beställa den på deras hemsida...
3. Abercrombie and Fitch number 1
Denna fick jag i julklapp av mamma och Clara <3
4. Dreams Unlimited, The Body Shop
Den här luktar supergott, jag har använt den så mycket så att den tog slut =(
5. Abercrombie and Fitch number 8


Hej här får du min mejl :)

2012-05-13 · 17:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback