Ridit klart

Nu är jag hemma igen (för ett tag sen) från ridningen! Det gick.... ja.......sådär. Jag fick Brownie. Gillar inte honnom! Iallafall inte så mycket. Malin tyckte att det var bra hon sa tom en gång "Bra Maja! Det går ju så bra så han skulle kanske kunna bli din nya hopp häst?" Hörru du Malin jag vill bara säga BETTY BETTY BETTY BETTY BETTY BETTY TEAM BETTY! Men blev på ett sätt glad för hon tyckte att det gick bra! Jag tycker att min hoppsitts är värkligen på förbettrings väg! Bra!! Förut var jag lite mera stel nu är jag lite mera mjuk i rörelserna. Det var det possetiva!Det neggetiva var att jag i början av styrnings övningarna/vägarna så var jag slarvig med vägarna!!!! Inte bra Maja!! Skulle ha vart mycket mera bestämd... och så. Nu längtar jag tills nästa Onsdag! Peppar!
Idag hoppade vi faktist VÄLDIGT lågt jämförit vad vi brukar göra! Lite tråkigt men endå skönt! Men det var bara för att det var styrningt och väg (MYCKET) sånna övningar!
Dålig bild men ja...
Samma hinder och så. Men man ser lite bättre vad det är för något!
Lilla Brownie



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback