Min dag <3

Idag har jag varit i stan med min syster Clara. Vi åkte dit direkt efter att vi hade duschat efter ridningen. Först av allt åt vi lunch, jag var verkligen döhungrig haha! Efter maten köpte vi en glass från Yoghurt shoppen, så gott!!! Sedan köpte jag ett par Flipp Flopps på Hollister och en bikini från H&M. Jag älskar verkligen H&M:s badkläder den här sommaren det finns så många snygga (även om det inte är så jätte bra kvalite)! Efter det tog vi tunnelbanan till Odenplan och gick sedan sista biten till frisörsalongen, Moi. Eftersom jag vill spara ut till långt och fint hår så klippte jag bara topparna idag, men det blev ändå mycket fräschare och finare än innan. Efter ett lyckat besök hos frisören behövde klara köpa en flytväst och sedan åkte vi hem. Direkt när jag kom hem åt jag middag och cyklade till stallet. Jag hoppaes på att få min älskling, Betty, men det var en annan tjej som fick hene =( =( =(. Jag fick istället en D-C ponny vid namn Eddie. Han är väldigt pigg men snäll. Vi red till fållan, där det finns naturhinder, och hoppade några hinder. Det var kul och gick bra men jag hade såklart mycket hellre velat ha min älskling... Nu måste jag plugga klart inför mitt SO prov imorgon!
Bilder på det som jag shoppade och ridningen kommer upp lite senare =)
Min lunch, Lasagne & Smoothie <3
Claras lunch, Wrap
Min goooooda glass <3 <3 <3
Claras glass, så fiiin <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback