Lyckat ridpass

Gud va jag är glad just nu! Dagens början var sååååå lyckad! Jag fick rida min ängel! (Betty) Vi jobbade med sidförande skänklar, övergångar, serpentiner och volter. Betty började värkligen jobba med mig och gå med mina rörelser hennes hållning var perfeckt! Tom Lotta (ridläraren) sa "Oj Maja! Gud va avslappnat och fint hon går nu! Ni passar värkligen tillsammans!" Då bara exploderade jag av lycka typ! Hahahahh! Love UUU Betty! Tyvärr så var det då mamma som fotograferade och bilderna blev rätt dåliga!!! Men här kommer några iallafall!
Love U Betty! youre my angel!
Min duktiga syster Clara och Santina! Hahah! Betongbiten som Lotta sa! (santina asså!)


Tack så mycket och dessamma! :D

2012-05-23 · 16:04:52

Skulle vara kul om du ville läsa mitt senaste deepshit inlägg.



http://sweetmesweet.bloggplatsen.se/2012/05/25/7979077-spyr-over-detta-dp-inlagg/



Vad tycker DU om det inlägget och innehållet.



Kraam !

2012-05-25 · 17:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback