Tucson

Jag vet att jag ar varit dålig på att skriva om USA resan, jag kom ju hem för 2 veckor sedan men nu kommer i alla fall ett till. Den här gången kommer ni få se bilder från Tucson där vi bodde på en ranch, Tanque Verde Ranch. Där var vi bara i tre dagar. På ranchen fanns det en pool, kaktusar och över 100 hästar. Clara och jag red tre gånger per dag. Där var det bara western som gällde så de red på ett annorlunda sätt. Den första dagen red jag och Clara på en långritt, den var hela 5 timmar. Fast vi stannade och åt på vägen också, och et tog såklart över en timme. Andra dagen red alla på ranchen ut i naturen och åt frukost. Ägaren stekte amerikanska pankakor och det var supermysigt att äta bland alla hästarna. Efter frukosten red Clara och jag med på en gallop ritt. Det var så himla kul, man red i sand och bland kaktusar (igen haha!). Senare den dagen var vi också med på kofösning. Haha, det var så kul. Det var typ en tävling och det lag som kunde fösa korna till målet snabbast vann. Det var fyra grenar och vårat lag vann. :)
Här kommer lite bilder!
Jag innan långritten första dagen. Haha vi hade inte med oss våra hjälmar så vi fick låna några jättefula! :)
Pannkakorna =)
Två av de söta hästarna <3
Vi rider bland kaktusarna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback