San Francisco<3

Som ni vet var jag i USA i fyra veckor, då besökte jag olika städer längst västkusten och Hawaii<3 Nu under några dagar kommer jag göra inlägg om varje stad jag var i och visa en massa bilder därifrån! Hoppas ni kommer gilla det<3 Resan börjar i San Francisco<3
När jag var i San Francisco så besökte jag bland annat Alkatraz fängelset som var super coolt! Vi gick bara in i det huset där fångarna satt, där det också fanns en matsal,utegård och ett biblilotek. Vi åkte också över den fantastiska bron Golden Gate. Den är bara så fiiiiin<3 En helt fantastisk bro. Vi vandrade också i Red Wood med de fantastiskt höga och tjocka träden! Vi besökte också några vänner som bor lite utanför San Francisco. Sedan åkte vi runt med de söta cable carsen runt i stan<3 Gilla! Sen så shoppade jag också såklart! Den bästa shoppingen! Vi var i San Francisco i 5 dagar<3 Mysig stad<3
Alcatrazzz!
Golden Gate<3
Cable cars<3 Söööta<3!
Hahahaha<3 Va roligt man kan ha eller hur!!!
Red Wood<3
Sööta små sjöelephanter som vi såg på vägen ner till LA<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback