SPA

Nu på eftermiddagen har jag var på ett spa och haft en ansikts behandling! Sååå skönt! + man blir ju lite snyggare! Hhahah! Fast sedan när Sofia skulle komma till mig så hade jag såklart glömt nyckel till huset så vi var utelåsta tills våran städerska kom och låste upp! Phuu! Inte så kul! Men sofia och jag hade iallafall super kul sedan! Bland annat så hade vi en muffins täving och... Jag vann! Yey! Hahah! Vems tyckte ni vann?
 
Min<3
 
 
Sofias<3
 
Jag tror att jag mäst vann på smaken! För Sofias är ju typ lite roligar! Den ser ut som en liten söt gubbe och min ser lite tråkig ut! Men den var inte så god... för den smakade liksom bakpulver! (det tyckte hon själv också så...)
Men nu har hon gott så nu blir det TV time!


sv: här! Jag skickar om den ;)

https://picasaweb.google.com/111927471968482849635/NybyggetsRidlager2012?authkey=Gv1sRgCO6B8IujuuXH8AE

2012-06-26 · 22:11:12

Kan du be dina föräldrar att ringa på det här numret: 0706056324 och prata om den UNDERBARA seglingen ska bli så kuuuuul aoalaoaoaoaooaoaoaoaooaoooooo <3

Svar: yeyy!!!!!!!
Majkotts

2012-06-27 · 07:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback