Sommar modet

Tänkte berätta lite vad jag tycker är sommar modet, vad som är snyggt och fult mm.




Ett mode (enligt mig) nu i sommar är den snygga öppna ryggen på klänningarna + vissa tröjor! Jag tycket själv att det är riktigt snyggt! Skulle själv vilja ha en sådan klänning!

I sommar är det också mycket mönster och färger! Snyggt! På bilden blir det nästan för mycket på vissa modeller men tycker endå att det är snyggt med mönster och färger det lyser upp sommaren!



Och sen till magtröjan! Jag tycker att vissa magtröjor är snygga! Som dessa på bilderna, med det kan också bli väldigt fel! Jag tycker också att det är snyggt när man har en enfärgad magtröja + mönster på kjolen eller byxorna! Själv skulle jag alldrig ha på mig en sån magtröja för att då måste man vara smal och det är inte jag! 

Hoppas ni gilla mitt lilla mode till sommar inlägget!!<3 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback