Ridpasset

Idag var det super fint väder så vi red ut! Jag fick Nico, en stor häst med mycket muskler och styrka! Vi red runt lite i skogen först. Då travade vi ungefär hela tiden vi galopperade mycket också i backarna! Vi kom sedan fram till fållan (terrängbanan) där fick vi rida fritt, vi fick både rida dressyr eller om man ville hoppa på hindrena. Jag hoppade lite men direkt om jag kom en liten bit bort från flocken så fick Nico alltid panik! När jag sedan skulle hoppa efter så bara skenade han iväg! Han var såååå stark! Läskigt stark! Tror att han blev lite rädd! Men annars gick det bra! Han hoppade fint och säkert (när flocken var nära!). Nu blir det choklad fondu! Jummie!



Maja du vet väl att det är olagligt att ta bort den där grejen där det står att desigen är gjord av mig ÄVEN om du ändrar header plus färger för du har fortfarnade annvänt dig av min design ;( /EMELIE

2012-06-09 · 11:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback