Presenter!

Här kommer lite bilder på det jag fick i födelsedags present!
En super söt blus från Fokiwa!
 
 
 
En supersöt skjortblus från monki!
 
 
 
Nya örhängen från pilgrim<3
Och nu till favoriterna! Jag fick en ny kamera!!! Yey! D3200 en väldigt enkel kamera, det som är bättre med den här kameran är att den är mycket snabbare! En min gamla (Dx40)
Det hära ser ut som världens fjuttigaste objektiv men tvärktom! Det kan ta supernära närbilder på blommor, presoner mm. + det tar in sjukt mycket ljus i bilderna så man tom inte behöver redigera dem (oftast!) Fast det dåliga med objektivet är att det inte går att zooma med det! (dålig bild!)
 
Och så fick jag ett till objektiv! Det hära är för rörelse och med mycket bra zoom! Det är ett extra bra objektiv i tex ridhus för den tar in ljuset och gör det till supersnygga bilder! (så ska det vara iallafall!)
20cm när man inte har zoomat och 30cm när det är det som ni ser på bilden. 30 till 35cm?
Eld andra boken i treologin cirkeln.
Fick de hära skorna som half i födelsedags present! Hade dem på skolavslutningen men skulle igentligen fått dem i ödelsedagspresent! Köpta i frankrike!
Fick också underkläder från björn borg!
Fick också en bodybutter mango från bodyshop! (har tyvärr ingen bild)
Och mina älskade tretorn ridstövlar! (fick dem på claras födelsedag)
Fick ett par älskade Kingsland ridbyxor också!<3
 
Det var det! Mina älskade föreldrar är bäst!<33


Lycko! Fina saker! Kram

2012-06-25 · 19:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback