Nice

Nu har jag kommit fram till Nice! Så skönt och varmt här! Har precis tagit ett dopp i den jätte mysiga poolen. Hotellet är super! Kl: 19:30 blir det middag i den mysiga staden Mougins (som ligger nära hotellet) tillsammans med familjen. Kan tyvärr inte ladda över bilderna till datorn:(Vi tog bara med pappas och mammas dator! Tråkigt! Men när jag kommer hem på onsdag då blir det en bild bomb med nya bilder! Kommer också kunna blogga mycket mer än vad jag trodde så det är bra! Det finns nämligen gratis Wi-Fi på hotellet men tyvärr är det super segt!  

Jag vet att bilden har superdålig kvalité men somsagt så fungerar det inte att ladda över bilderna från systemkameran... Men så här ser det iallafall ut utanför mitt hotellrum.


Hej! Tänkte bara tipsa om min senaste tävling! Det är superenkelt att vara med! :D

http://adaras.se/2012/may/tavling-vinn-boken-tyghunden-snuff.html#comment

2012-06-03 · 21:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback