Miss UU

Sakanr Anki! (och min ängel Betty!) Hon hade en sån stark personlighet! När man först träffar henne så tänker nog de flästa... En helt normal ponny som är en skäck med en lång sagolig man! Men hon var mycket mer en så! Första dagen jag red henne vär hon spänd efter ha gått i sommar hagen och betat. Med andra dagen var hon redan mycket bättre! När man väl lärde känna henne gosade lite med henne och så, då blev hon drömmhästen! Saknar henne Sååå mycket! Bilder kommer (troligen...) på mig och sötazte Anki!
Väldigt dålig bild men det var den bästa jag hade en så länge!<3
Sötizz!


sv: jag håller på att ladda upp dom och sen skickar jag länken till dig!;)

Kram!

2012-06-25 · 20:53:47

sv: här kommer länken till bilderna! Skriv bara att jag har fotat och länka min blogg;)

Svar: Aaa! Absolut! Men var är den!??
Majkotts

2012-06-26 · 09:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback