Kameran!

Glömde berätta lite saker som jag också fick till kameran! 
Börjar med att berätta om nya kamera väskan som jag fick! En biggo väska för kameran! Där det finns fack till allt! Så jag kan ta med mig allt helt enkelt!
 
 
 Och sen till den andra saken!  Så små saker kan göra sååå mycket och kan kosta så mycket. Som den hära. Det hära lilla chippet skickar de bilder man tar direckt till datorn, ipaden ellr något annat iallafall det man har ställt in på chippet! Facktist väldigt coolt enligt mig! Då behöver man alldrig oroa sig för att behöva ladda över bilderna till datorn! Såå skönt! Den nya data väskan som jag fick har då också ett fack för att ta med sig sin ipad eller en ganska liten dator! Hahhah! Bra liksom!
Chippet



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback