Slappy day!

Idag har jag vart och tränat annars har jag inte gjort något speciellt<3 Skönt<3 Just nu håller jag på att plugga inför prov men snart ska jag baka<3 LOVE<3 Idag ska jag baka något nytt hade jag tänkt! Spännande! Jag bakar mäst föra att vi ska ha med oss fika imorgon till våran svenska lektion. Vi får vell se vad det blir för något? Sedan så ska jag och pappa titta på kuddar och tyger till mitt rum<3 Ska bli kul! Sedan blir det såklart lite gossip girl! Imorgon ska Clara och jag beställa den 4 boxen så vi får den innan vi åker till usa! Gossip girl är viktit att ha med sig!

Bästa sötazte WILLE<3


2012-01-29 · 18:16:04

Det är jätte okej !! Anars hade jag kännt mig dum! <33

2012-01-29 · 18:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback