Ridning<3

Förlåt att jag typ knappt blogga igår var så upptagen! Först var jag med sofia efter skolan<3 Vi hade det supera kul! Sedan så åkte jag till ridningen för att hoppa<3 Jag fick en häst som heter Walentyna<3 Hon var pigg och duktig på att hoppa<3 Vi hoppade höjd till 85 cm på en oxer och sedan red vi olika banor och bågar<3 Det var sammanlagt 4 hinder i ridhuset<3 För mig var det ju första gången så det känndes mycket, mycket högre och roligare<3 Man börjar också värkligen märka att det är stor skillnad på att rida 45min och 60min! Man hinner med mycket mer på lektionerna och man lär sig mer!

Suddig och dålig bild! Den här bilden är häller inte från i fredags<3
Men det är när jag hoppar<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback