GGGGGGossip gir!

Nu har äntligen gossip girl boxen vi beställde för mer en en vecka sedan! Men nu har den ju kommit så jag är såååååå glad! Jag har också bytt ridgrupp är så spänd för jag kommer rida i den imorgon! Fast jag ska bara prova imorgon! Ridläraren är Malin som jag har i den andra gruppen också. Fast den stora nyheten är att gruppen rider på stora hästar, jag kommer rida i en timme och i stora ridhuset!<3Gruppens grad heter JHC och är typ som en p6 på ponnyer<3 Thank you stallet för detta!



Men åååhhh Maja!! Du skulle ju inte byta från den guppen?? <3 (skojar)!!



Btw. Då kan ju inte jag rida för deej! Om inte du typ frågar om jag får... Fast jag e ju waaay to short! Men kan du svara på kommentaren Plz... Du brukar aldrig göra de <3 Kram!

2012-01-12 · 21:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback