Hejdå San Francisco!<3

Imorse så lämnade vi San Francisco för att åka till L.A! Ska bli kuuul! I San Francisco så har vi sätt det stora fängelset Alcatraz<3 Det var faktiskt lite läbbit men coolt! Sedan har vi sätt den fantastiska bron Golden Gate<3 Den var sååååå fin! Vi har också hälsat på några kompisar,lombard street,sätt Red Wood träd och såklart SHOPPAT<333 Har köpt saker från Juice Couture,A&F,Forewer 21,Victoria's Secret och GAP. Två saker som jag har kvar att köpa och jag bara mååååååste ha!!! Är Converse och något par av fin skor<3 Men annars har jag redan fått super fiiiiina saker!<3 Så lycklig! USA är paradiset, behövde värkligen den här vilan snart ska jag på spa<3 Så ha det bra där hemma! Love U!
Ps.det är typ super fint väder varje dag här (eller hittills allafall!) och 15-20 grader<3 På hawaii kommer det vara mycket varmare Love this!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback