Hawaii<3

Nu är jag på den fantasktiska ön Maui som ligger i Hawaii. Vädret är på topp och det är typ 30 grader varje dag<3 Idag ska jag ha en privatlektion i surfing! Hahaha. Hoppas att det går bra asså! Den håller på i 2timmar.Lite rädd. Här är det val sesong så på söndag ska vi åka ut och titta på dom. Kuuuul.
För några dagar sedan var vi på en ranch som hette Tank Verde Ranch. Det var en av de roligaste upplevelserna i mitt liv asså. Hahaha! För en häst människa som mig! Snart ska jag rida igen men efter dom turerna så är mina ben rätt slut asså! Snart måste jag åka hem kommer bli trist att komma tilbaka till skolan men ska bli super kul att träffa mina kompisar igen! LOVE U!
image description
Min dator är lite konstig med WIFI et men kunde ladda upp denna allafall! Den är från M&M butiken i las vegas! Plåck gooooooooodis<3
Pussisar!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback