Vardag

Nu är det då måndag igen! Nu ska jag till tandläkaren och ha det lite roligt.... Efter det blir inte dagen direkt bättre nej utan jag måste öva inför mitt so prov + min bokredovisning! Asså hatar vissa dagar! Men efter imrogon har vi inga prov, troligen inga läxor och inget som stör mig på min fritid! Då kan jag blogga mer och vara mera med mina kompisar! Skönt nu de sitar två veckorna! Aja nu måste jag dra! Hoppas ni får en bättre måndag än vad jag har!
Puss!
Här kommer lite fina vinter bilder från igår!
 
 
 
 


Bilderna från tisdags är uppe på bloggen nu! :)
http://trisi.blogg.se/2012/december/tisdag-hoppegrupp2.html#comment

Svar: Tack!
Majkotts

2012-12-10 · 16:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback