21 december

Idag har jag hunnit med sååå mycket. Igår sov jag över hos min kompis, Emelie, så det var såklart hemma hos henne som jag vaknade och åt frukost. Sedan följde jag med henne till stallet och fotade hästarna i snön när de red. Bilderna kommer snart upp på bloggen... tyvärr så är det inte så bra kvalitee på bilderna eftersom jag fortfarande måste fota med den gamla kameran. Det verkar som om min nya kmera inte kommer hinna komma tillbaka från verkstaden försen efter jul =(. Hatar kameradoktorn! Efter att ha varit i stallet åkte jag direkt till stan där jag shoppade de sista julklapparna. När jag kom hem hade min mamma köpt sushi till mig. Åh älskar verkligen sushi det är så himla gott. Nu kom jag precis hem från stallet och ska dusha. Hade en häst som hette Festro! Det gick värkligen superbra! Såååå nöjd och det var sista gången på terminen så är OTROLIGT nöjd! Har nästan ett litet lyckorus! Hahahah! Aja... Snart blir det JULMYS med familjen. Min supersnälla syster har tänt ljus i hela huset, bakat pepparkakor och typ städat hela huset, och pappa har köpt julmat som vi snart sa äta. Såå mysigt!! <3 Heheh och skönt!
Puss!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback