2012

Här kommer bilder från året som gått! Enligt mig har jag gjort en stor utveckling på foto fronten iallafall.
GOTT NYTT ÅR!!!
 
Januari- har tyvärr raderat många bilder från datorn från Januari men men... här kommer iallafall en bild från en av mina bak under början av året.
 
Fabruari- var i San Fransico, Los Angeles, Las Vegas, Tucson och på Hawaii <3 <3
 
 
Mars- en fotograf kom hem till oss och fotade hea familjen, sååå kul!
 
 
April- det var påsk och jagoch min syster fotade när vi hoppade studsmatta, haha!
 
 
Maj- 1. fick mina nya älsklingar på min systers födelsedag 2. red en clear round i stallet, var så nöjd efteråt, haha! 3.åkte till landet under kristi himmelsfärdshelgen 4. bakade små mini cupcakes på landet 5. min syster Clara fyllde 15 år <3
 
 
 
 
 
Juni- 1. var i Frankrike med hela släkten och firade farmors 75 års dag 2. jag fyllde år och fick min älskade kamera. Nikon D3200 samt objektiv 3,4 & 5 firade midsommar med familjen 6. min syster konfirmerades
 
 
 
 
 
 
Juli- hela familen åkte till landet
 
 
 
En vecka i juni seglade jag med min kompis Emelies familj =)
 
 
Augusti- 1. var kvar på landet i början av augusti 2. åkte segway med pappa och Clara för fösta gången 3. köpte världens finaste långkjol 4. var på ridläger 5. red i Rättvik och fick hälsa på världens sötaste föl 6. åkte rodel för första gången i Rättvik 7. fick rida min älskling
 
 
 
 
 
 
 
September- 1,2 & 3. mamma hade sin 50 års fest på ett hotell i Dalarna 4. Ina var sjuk, sötisen 5. bakade vrldens godaste äppelpaj
 
 
 
 
 
Oktober- åkte till New York och Florida med familjen <3 <3
 
 
 
 
 
November 1& 2. Jag och min kompis Sofia var på Fokiwa fashion show och träffade Foki 3. Var med familjen på Stockholm Horse Show i Globen 4. Shoppade en hel del på SIH bla mitt Justin linne <3
 
 

 
December- 1. Hade en vinter photo shoot med Clara 2. Hade en underbar julafton och hade på mig min underbara Ida Sjästedt klänning 
 
 
 
 


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback