Ridningen!

Glömde berätta om ridningen i fredags! 
Först trodde jag att jag inte skulle hinna men vi åkte lite tidigare en tänkt så jag han! Det var super kul! Har ridigt ganska mycket i sommar (två ridläger + ridigt på islandshästar) men ridning är ju det roligaste som finns så det kan man alltid klämma in! Iallafall så var det i storhästgruppern för Malin (min ridlärare). Det gick faktiskt super bra! Jag fick Thierry en väldigt stor och lång häst, men har är ricktigt fin och är mjuk i munnen! Han är också super duktig på sidvärs. Han var riktigt härlig! Vi hade markarbete men vi jobbade mest i dressyr arbetet. Längtar redan till nästa ridning (såklart)! Den hära terminen så har jag bytt min onsdags grupp (p5) till en bättre grupp (p6) på tisdagar. Fast jag går fortfarande kvar i gruppen på fredagar på stora hästar (JHC). Är nöjd med mina grupper. 
Här kommer en bild på Thierry från hemsidan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback