Ridningen!

Idag hade jag ridning i min nya ponny grupp. Jag åkte först dit kl fyra för att vara med på Claras upprop för att hon var på utväcklings samtal så jag behövde göra iordning hennes häst, och hon fick Betty! Jag fotade lite för att det sedan var dags för mitt upprop. Jag fick också Betty!! Min lilla ängel! Blev super glad. Vi jobbade med lösgörande. Lektionen började med lite uppvärmning med lite volter och övergångar för att sedan över gå till att fördela oss på två stora 20m volter. När vi jobbade med olika arbeten på volterna så blev Betty jätte fin och börjag värkligen slappna av! Älskar henne! Här kommer lite bilder från båda grupperna!
Glöm Ej att Länka om ni lånar bilder!
Me och Betty
 
 
 
 
Clara och Betty
 
Vanessa och Matilda
Angelica och Eminem
Elvira och Lucky
Alma och Oliver
Ebba och Brownie
Vilma och Anna-bell
Emma och Nugget
Emelie och Eminem
Vanessa och Eddie
Angelica och Lucky
 
 


åååhh, har du fler bilder på mig? hihihihi <3 <3
Tack och puss och hejjsvejj

2012-08-21 · 21:35:23

Aw, har du fler bilder på mig i sånt fall mejla dom till [email protected] ifall du vill! Jätte fina bilder annars!❤
Kram Vanessa

2012-08-21 · 21:54:30

Om du har fler på mig får du jätte
Gärna maila dom <3

2012-08-22 · 07:44:24

Har du fler bilder på mig och Eminem + Lucky Strike så får du gärna mejla de till mejladressen jag skriver i -mailfältet! :)
Btw var det okej att jag lånade bilden på mig och Eminem?

2012-08-22 · 19:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback