Ridningen!

Idag på ridningen idag fick jag på det första passet min lilla bäbis Betty! Super glad för det! Idag gick det också väldigt bra! Hon var inte lika pigg och glad som förra veckan rättare sagt lite seg och inte så himla arbetsvillig men tycker endå att det gick väldigt bra i slutet!! Riktigt nöjd. Andra passet fick jag rida en ny ponny som hette Luna. Det var super kul att få rida en ny häst men det var mycket anorlunda men det var riktigt kul! Luna var riktigt stark i ena varvet och ganska svag i det andra. Så det var lite jobbigt! Men Luna gick fint i slutet och är riktigt nöjd för att det var första gången + min ridlärare var nöjd så jag är glad! Här kommer två bilder på Betty och mig från dagen och en bild på Luna! (inte från idag)
 
Lånade från http://stockbytjejer.blogg.se/
Och såhär ser lilla sötnozen Luna ut!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback