Ridläger dag 2

Vaknade idag igen tidigt för att åka till stallet med Clara! Vi hämtade hästarna och jagfick ta Comtessa idag igen! Kul! Fast ville hälst ta Betty. Deras första lektion bestog av markarbete som jag fotade lite! Åkte sedan hem efter lunch för att vila upp mig lite inför kvällen där vi då också skulle ha markarbete. Tittade på tre avsnitt av Vampire Daiares! Super som vanligt!
Senare skulle jag rida på Miromiz. Idag så jobbade vi med lösgöring mm. Miromiz kände igen mig nä jag gick in i hans box och det gjorde mig väldigt glad! Passet gick bra! Men Miromiz är fortfarande stel i halsen och i nacken! Imorgon blir det markarbete för mig och hoppning för Clara! Fotar såklart! Har tyvärr inga bilder på mig och miromiz från idag:(
Och som vanilgt om ni lånar bilder så måste ni LÄNKA! Kommentera om ni vill ha fler! (OBS kan ta ett tag för mig att skicka men de kommer att komma bara att ni frågar!)
PS. Förlåt för att vissa bilder ser hämska ut med de finase bilderna gick inte att ladda upp!
Clara och Brownie 
 
Tova och Matilda
 
Philippa och Eminem
 
Moa och May
Elvira och Lucky
Frida och Sonny
 
Andrea och Szanelka
 
 


Haha kan du snälla lägga upp bilderna på mig och comtessan<333 haha<3

2012-08-08 · 07:25:45

*SV:* Jag har länkat, om du klickar på bilden :)

2012-08-08 · 16:57:08

Får jag göra en design till dig? Jag gör gratis nu hihi <3
PUUEEESS :D

2012-08-08 · 18:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback