Ridläger Dag 1

Idag på morgonen förlde jag med Clara till sitt ridläger. När de skulle hämta ponnyerna i hagen fick jag följa med och hämta Comtessa en jätte vacker fux. Deras första pass bestog av dressyr och det andra hade de självständigt. Var där hela  dagen och fick sedan följa med i slutet av dagen och lämna ponnyerna. Då fick jag lämna min lilla ängel! Det var såååå skönt att se henne igen! Har saknat henne SÅåå mycket! Skönt att få se henne och få sitta på hennes rygg igen! Och då sedan till mitt ridläger lite senare på dagen. Jag ska rida på en häst som heter Miromiz hela veckan nu vidare.Miromiz är väldigt söt och ja... trött! På passet jobbade vi med hur man lägger vikten på hästen och olika vändninger. Miromiz är lat och vill gärna inte jobba. Så han var väldigt stel i början han började mjuka upp sig i slutet av lektionen men det får jag nog jobba med ganaska mycket med resten av veckan! Han har också en VÄLDIGT konstig gallop, som inte är så mjuk och skön men det är väl något man får stå ut med! HAhahah! Men annars är han en väldigt mysig häst! Här kommer lite bilder från dagen! Och som vanligt om ni lånar någon bild så måste ni länka! Och om du vill ha fler bilder på dig själv så är det bara att kommentera och skriva mail adress så skickar jag dem. Glöm Ej då att länka!
JAG OCH MIROMIZ
 
CLARA OCH BROWNIE
 
ELVIRA OCH LUCKY
 
 
MOA OCH MAY
 
ANDREA OCH SZANELKA
 
FRIDA OCH SONNY
 
ISABELL OCH ANNA-BELL
 
TOVA OCH MATILDA
 
 PHILLIPA OCH EMINEM
 


Skulle du kunna lägga upp eller skicka bilderna på mig och comtessa<3333

2012-08-06 · 22:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback