Ridpass<3

Nu har jag precis kommit hem från ett roligt ridpass<3 Jag hade min älskling BETTY<33 I början av lektionen gick det inte alls så bra:( Då  jobbade vi med att ha hästen på lång tygel samtidigt som man skulle jobba dom<3 Betty ville inte riktigt hålla igång så det blev lite segt och tråkigt! Senare på lektionen så jobbade vi med över gångar.  Då gick det lite bättre men det var fortfarande inte så bra. Sedan börjage vi jobba på stora mittvolten utan stigbyglar, då började betty slappna av mer och mer och till slut så började hon till och med kröka på nacken och gå ricktig fint<3 Jag hade inte ridit henne på länge nu så det var lite svårt men somsakt det gick mycket bättre i slutet av lektionen<3
Betty från i tisdags men Wilma<33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback