Ridningen<33

Nu har jag kommit hem från en rolig ridning<3 Jag fick min älskling igen<33 Love her! Idag jobbade vi med skänkeln och ställning + tempo växlingar<33 Det gick VÄRKLIGEN inte så bra idag! Betty är väldigt stark i sin vänstra sida så ibörjan av övningen gick det bra hon lyssnade och gjorde fina passeringar. Men sedan när vi bytte varv och då skulle arbeta åt andra hållet ja då bara dog hon! Hahahah! Nej men Betty är väldigt svag i sin högra sida så då blev hon jätte lat och envis. Jag försökte men det gick inte så bra:( Sedan fick jag själv arbeta lite in i det sista och fixa till felen medans de andra skrittade. Då gick det ok men hon var fortfarande lite lat och envis den lilla fisen! Men för mig är hon oftast en ängel<333 Kramizar! Från oss!<33
Ska fixa datorn men inte just nu så tyvärr så blir det inga bilder:((((((((



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback