Ridning (mode)

Idag har jag vart och ridit jag fick min bästa älskling igen! Vi hade lite leka och så. Det var super kul!
Sötaste plutten och jag<33
Vet att det kanske inte ser bäst ut men det var ju lekar.... hihihi<3
Emelie men hennes plutt Zimba!
Maja med Szanelka<3
Och nu lite mode i ridningens väg.
Mountain horse är ett väldigt populär märke i ridväg. Tycker de har snygga läder och så så ett +
Tretorn. De är riktigt snygga vill jag bara säga!
Och sedan kinsland har ju redan breättat så ett plus bra +++
Och till sist John Whitaker ridbyxorna! +++++
Kram



sv; Ja gärna! säg till när du har lagt till mig & vilket nummer du blev så gör jag desamma! :D

2012-04-18 · 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback