Ny dag nya förväntningar

Förlåt för att jag har vart så dålig på att blogga under den hära helgen här kommer en liten sammanfattning vad jag har gjort!:

Lördag

Jag och Clara åkte ut till kista för att hälsa på en gammal vän. Sedan gick vi och tittade lite i kista galleria med henne och bakad supergoda brownies!<33

Söndag

Clara och jag fixade hela dagen med mitt nya rum! Få allt i årdning och så... Vi städade också jätte mycket! Gud va tråkigt det var asså!!!! Dog nästan! Hahahahaha<3 Sedan på kvällen fixade jag med headern! Det blev lite fel så man kunde inte se den försen i morse! Men hoppas ni gillar den! Den är av några bilder från fotograferingen! Kommentera gärna och säg vad ni tycker! Har också gjort så min bakrund är lite mörkare så att den passar bättre med headern!


Min fiiina syster!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback